وضعیت پیشرفت مسکن مهر در البرز

وضعیت پیشرفت مسکن مهر در البرز


مدیرکل راه و شهر سازی استان البرز از انجام 75 درصدی پروژه های مسکن مهر در البرز خبر داد.

 

سعید صابونی در خصوص روند اجرای پروژه مسکن مهر در استان البرز گفت: میانگین پروژه های انجام شده مسکن مهر استان البرز بالای 75 درصد است و با توجه به مشکلاتی که در افزایش قیمت وجود داشت، این روند پیشرفت فیزیکی قابل توجه بوده است.

وی افزود: در مسکن مهر هیچ بی مهری اتفاق نیافتاده و با توجه به اینکه مصالح ساختمانی افزایش قیمت بسیار زیادی در سال گذشته داشته است و به همین علت یک دستورالعملی تدوین شد در وزارت راه و شهرسازی برای کلیه استان های کشورابلاغ شد و مقرر شد که مابه التفاوت و اختلاف قیمت مصالح به پیمانکارها داده شود.

وی تصریح کرد: در کل حوزه استان البرز مسکن مهر نزدیک به 100 هزار واحد مشارکتی در حال ساخت است که 10 هزار واحد آن برای شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و35 هزار واحد برای شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 55 هزار تا در شهر جدید هشتگرد در حال ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز ادامه داد: نزدیک به 3 هزار واحد آن افتتاح شده است و 7 هزار واحد مسکونی آماده افتتاح است که شهر جدید هشتگرد هزار و 80 واحد افتتاح شده و حدود 10 هزار تا آماده افتتاح است.

وی اظهار داشت: تمامی مشکلات خدماتی و تاسیساتی از جمله آب و برق وگاز در واحدهای که مردم در آن مستقر شده بودند حل شده است و قضاوت را هم به عهده اصحاب رسانه می گذاریم تا با بازدید از این واحدها عملکرد و پیشرفت فیزیکی را قضاوت کنند.

صابونی گفت: آن دسته از واحدهای که هزینه انشعاب گاز پرداخته نشده بود سریعتر پرداخت می شود و بحث هزینه ها نظام مهندسی هم برای هر واحد پرداخته شود که برای سال جاری مشکلی نداشته باشیم. وی افزود: امکان تامین مصالح برای این حجم پروژه ها وجود نداشت که یک سری مصالح وارداتی انجام شده که استانداردهای لازم را اخذ کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز اظهار داشت: از افتخارات دولت دهم است که با این افزایش قیمت و این حجم کار در کل کشور نزدیک به 2 میلیون و 300 هزار واحد ساخته شده است که یک میلیون و 300 هزار واحد آن افتتاح شده است. وی ادامه داد: به عقیده من این پروژه یک کار بی نظیر و بی بدیل است اگر چیزی غیر از این بود که با این همه استقبال روبرو نمی شد.

صابونی گفت: خرید و فروش واحدها به صورت غیر قانونی است که ارزش این واحد ها بسیار بیشتر از آن مبلغی است که به مردم واگذار شده است. وی اضافه کرد: از تمامی دستگاه های خدمات رسان به ویژه آب و فاضلاب، برق و گاز در جهت تسریع ساخت و تحویل این پروژه با ما همکاری داشته تشکر و قدردانی می کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ پنج شنبه 22 فروردين 1392 ] [ 16:31 ] [ مصطفی ]
[ ]